duminică, ianuarie 27, 2008

Plan de marketing bine mascat!

Un plan de marketing realizat cu mare succes!Un marketing bine mascat!
Săptămâna trecută am participat la un seminar,unde s-au dezbătut diferite teme de sănătate despre bolile civilizaţiei moderne,fiind o campanie naţională "ÎMPREUNĂ PENTRU O SĂNĂTATE MAI BUNĂ".Acest seminar a fost ţinut de reprezentanţii unei asociaţii nonprofit.În cadrul seminarului s-au făcut şi diferite teste.Cea ce m-a deranjat era faptul că la un moment dat au început să ne prezinte diferite cărţi scrise despre sănătate,familie,comunicare,reţete - bineînţeles americanisme traduse,cărţi pe care le poţi găsi în supermarketurile din România,dar după părerea mea ,nu le cumpără nimeni,adică pot să stea mult şi bine pe rafturi.Ei bine,m-am gândit eu,uite ce se ascunde în spatele unui seminar de sănătate: un plan de marketing bine mascat ,care a rezultat o vânzare de cărţi în 2 ore de aproximativ 1000 de Roni, realizat de o "asociaţie nonprofit" !
După părerea mea o asociaţie nonprofit trebuie să fie sponzorizată de alte firme cu profit, iar ei ar fi trebuit să distribuie cărţi gratuite din domeniul sănătăţii şi al familiei.